Dámský zelený smoothie

Špatná nálada, bolesti, únava, prostě hormony v té části měsíce nám jako ženám mohou pěkně zatočit s životem. Dámský zelený smoothie mi vedle preventivního doplňování hořčíku pomáhá. Zkuste ho také!

Ingredience:
špenát / kapusta – hrst (na fotce je špenát před mixérem jen na ukázku – 2x větší množství než v mixéru)
nepražené kakao – cca polévková lžíce
kokosový olej – půlka polévkové lžíce
hrst zmražených nebo čerstvých borůvek
1 zmrazená nektarinka
i zmrazený banán / lžíce rýžového syrupu / čtvrtka avokáda (čerstvé avokádo je mékké a má do černa slupku, můžete nechat dozrát několik dní v papírovém sáčku)
bílý jogurt (jíme kvůli zdraví prospěšným probiotikám) / mandlové mléko (vitamíny, antioxidanty)

Postup:
Bílý jogurt nebo mandlové mléko rozmixujeme se špenátem do hladka, přidáme lžící nepraženého kakaového prášku, půl lžíce kokosového oleje, borůvky, nektarinky a banán nebo syrup. Rozmixujeme a zaženeme chuť na sladké a nezdravé.


Pro ženy v období menstruace a pms. Jak prožít tuto část měsíce ještě víc v pohodě? Více zde
Více o zelených smoothies zde

Zakladatelka a autorka více jak stovky článků na webu Zdraví posláním (dříve známý jako Gastroradar). Masérka v síti Infinit Holešovice – hotel Absolutum Boutique. Instruktorka Zdravotní tělesné výchovy. Vlastník CAE (Certificate of Advanced English). Studentka VOŠ oboru wellness a balneo, kde studovala regeneraci, zdravotní tv, fitness, masáže, psychologii zdraví a další… Ambasadorka destigmatizace duševních onemocnění.

Masážemi, workshopy a kurzy ZTV s prvky jógy a automasáží a přednáškami o wellness-medical přístupech v rámci zvládání těžké stresové zátěže a deprese se zaměřuje se na prevenci a regeneraci negativní stresové zátěže a bolestí zad. Má zkušenosti s vedením dětské a rodinné jógy, dramatické výchovy aj.

Vedle těchto stránek Zdraví posláním spravuje Youtube kanál Zdraví posláním a facebookové stránky: Zdraví posláním, Wellness jóga a Wellness masáže.

O autorovi Výpis článků Podpořte autora

Napsat komentář