Dámský zelený smoothie

Špatná nálada, bolesti, únava, prostě hormony v té části měsíce nám jako ženám mohou pěkně zatočit s životem. Dámský zelený smoothie mi vedle preventivního doplňování hořčíku pomáhá. Zkuste ho také!

Ingredience:
špenát / kapusta – hrst (na fotce je špenát před mixérem jen na ukázku – 2x větší množství než v mixéru)
nepražené kakao – cca polévková lžíce
kokosový olej – půlka polévkové lžíce
hrst zmražených nebo čerstvých borůvek
1 zmrazená nektarinka
i zmrazený banán / lžíce rýžového syrupu / čtvrtka avokáda (čerstvé avokádo je mékké a má do černa slupku, můžete nechat dozrát několik dní v papírovém sáčku)
bílý jogurt (jíme kvůli zdraví prospěšným probiotikám) / mandlové mléko (vitamíny, antioxidanty)

Postup:
Bílý jogurt nebo mandlové mléko rozmixujeme se špenátem do hladka, přidáme lžící nepraženého kakaového prášku, půl lžíce kokosového oleje, borůvky, nektarinky a banán nebo syrup. Rozmixujeme a zaženeme chuť na sladké a nezdravé.


Pro ženy v období menstruace a pms. Jak prožít tuto část měsíce ještě víc v pohodě? Více zde
Více o zelených smoothies zde

O autorovi Výpis článků Podpořte autora

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..